TRICAJUS ONLINE UNTUK ANDA BUAT DUIT

KHUSUS HANYA UNTUK WANITA SAHAJA

KHAS DARI WANITA UNTUK WANITA SAHAJA !!!

Satu revolusi perniagaan di Malaysia, ubat kuat untuk lelaki dah biasa kita dengar tapi ini ubat kuat khas untuk wanita dan masalah keperempuanan KADANG-KADANG kita dengar. Inilah detik perubahan hanya dalam satu botol sahaja. Produk berjenama “LOLANI” merupakan pertemuan terkini dalam industri (Pemakanan Kesihatan Tambahan) khas untuk kaum WANITA. Ianya terdiri dari campuran Herba dan Rempah-Ratus (100% asli) yang diadunkan secara tradisional dengan menggunakan kaedah saintific. Produk LOLANI ini diproses dengan Pengekstratan Herba dan Rempah-ratus asli dimana ianya berbentuk jus (Menggunakan Konsep Air Hangat/Air Rebusan) diformulakan campuran sebanyak 38 jenis herba. Didatangkan dalam 750ml. dengan botol kaca. Kandungan didalam Jus LOLANI seperti Kacip Fatimah, Manjakani, Akar Serapat, Bunga Kembang Setahun, Bunga Kayu Cinta, Madu, Mas Cotek, Jintan Hitam dan Rempah Ratus sebagainya adalah amat tinggi nilai khasiatnya untuk peningkatan kualiti kesihatan secara keseluruhannya. Campuran dan olahan secara formulasi dengan tambahan bahan-bahan herba terpilih khusus dari seluruh dunia yang telah terbukti khasiatnya secara saintifik menjadikan produk LOLANI (tonik) ini sesuai digunakan sebagai salah satu pilihan produk untuk diamalkan pengambilannya bagi membolehkan pengguna mendapat manfaat kebaikan dan keenakkannya. Mengamalkan gaya hidup sihat dengan pengambilan makanan yang baik dan HALAL dapat meningkatkan kualiti hidup.

Tuesday, December 22, 2009

PENGURUSAN SYARIKAT VIVI-NETWORK


SELAMAT DATANG KE VICTORY VISION NETWORK
.
MISI SYARIKAT
Matlamat syarikat adalah memenuhi hasrat pengguna dan peniaga, iaitu dalam proses jual-beli, dua-dua pihak akan mendapat pulangan yang munasabah. VICTORY VISION NETWORK berdedikasi untuk menubuhkan dataran berasaskan pengguna, bersama orentasi menyatupadukan stokis secara berangkai daripada pelbagai perdagangan dan e-commerce. Maka ini membentuk satu mode operasi unik dikalangan pasaran yang penuh saingan.
.
VISI KAMI
Harapan agar semua pihak mendapat manafaat melalui Victory Vision Network dalam memenuhi KEPERLUAN di dalam kehidupan setiap insan dan mencapai segala IMPIAN yang di harapkan.
.
MOTO SYARIKAT
" Our Ways Become True For Your Dream "
.
VICTORY VISION NETWORK Sdn. Bhd
VICTORY VISION NETWORK Sdn. Bhd (vivi-network) adalah sebuah syarikat yang sedang berkembang maju dalam menjalankan perniagaan pengedaran produk melalui gabungan jaringan pelbagai tingkat dan E-Dagang dengan wawasan agung menjadi rakan perniagaan kepada pelanggan-pelanggan dari pelbagai kategori dan peringkat usia. Syarikat ini terletak di salah sebuah negara yang sedang membangun yang terkenal di dunia, iaitu Kuala Lumpur, Malaysia.
Dengan plan pemasaran yang unik melalui gabungan pelbagai pemasaran yang interaktif dapat menjamin pendapatan melalui plan pemasaran yang menguntungkan semua pihak dari Pengguna, Ahli Perniagaan,Pengedar Bebas dan Syarikat, dan ianya boleh dilakukan melalui pengenalan produk VICTORY VISION NETWORK secara pertemuan atau perhubungan melalui internet yang merupakan bidang baru yang kini mula digemari ramai. Ini adalah kerana, ianya MUDAH, CEPAT, BERKESAN, SELAMAT dan KURANG KOS operasi. Dan yang penting, anda mampu jalankan PERNIAGAAN ini secara sambilan, tetapi mampu meraih pulangan LUMAYAN.
Kami dapat memberi penyelesaian bermutu tinggi, penjimatan kos dan tepat pada waktunya kepada pelanggan dengan pelbagai kontrak yang berasingan dan perkhidmatan penambahan nilai. Kesemua ini dapat direalisasikan oleh ahli-ahli, kakitangan-kakitangan, pembekal dan rakan perniagaan yang bekerja dengan sikap beretika, profesional dan saling menghormati.Syarikat ini juga mengalu-alukan lebih ramai penyertaan bakat-bakat hebat untuk menjalinkan kerjasama agar syarikat dapat bersaing dengan lebih kompetitif di persada antarabangsa selaras dengan era globalisasi. Dengan kemudahan komunikasi internet yang berkesan beserta kepakaran kakitangan VICTORY VISION NETWORK yang datang dari beberapa latarbelakang, dan mempunyai bakat dan kemahiran di bidang pembangunan teknikal, produk dan networking,
SATU LEDAKAN MOMENTUM PASTI DAPAT DIREALISASIKAN..

MANAGEMENT TEAM


Kami bergabung dalam mencapai visi dan misi syarikat demi mencapai impian bersama. Kami mengharapkan kejayaan kami menjadi kejayaan anda bersama.
.
LAMAN WEB RASMI SYARIKAT
.
SILA HUBUNGI
LATIF
013-3936929
E-Mail
Agen-agen pengedar diperlukan dengan kadar segera bagi setiap daerah dan negeri, Terutamanya di bandar-bandar besar (salon-salon amat digalakkan). Leader-leader besar MLM, Leader-leader kecil (insan luar biasa) , Kaki menjual (trading base), orang perseorangan (insan biasa) serta anda yang ingin menaikkan taraf ekonomi diri dan keluarga anda AMAT-AMAT DIALU-ALUKAN.
.
' ANDA INGIN BERUBAH JADIKANLAH PERUBAHAN ITU SESUATU YANG LEBIH BAIK DARI SEBELUMNYA, MEMBERI MANFAAT KEPADA DIRI ANDA SENDIRI DAN ORANG DISEKELILING ANDA. ANDA INGIN BERJAYA KAMI ADA JALAN, TAPI JALAN ITU ANDA PERLU RENTASI DAN HARUNGI ONAK DAN DURINYA'
.
' KEJAYAAN HAKIKI ADALAH KEGAGALAN UNTUK BANGKIT DARI KEGAGALAN SILAM DAN DIRI ANDA SENDIRI ADALAH MUSUH UTAMA ANDA DALAM MENCUBA SESUATU YANG BARU KE ARAH PENCAPAIAN MATLAMAT - SUCCESS '

No comments:

Post a Comment